[ --/--/-- --:-- ] スポンサー広告 | TB(-) | CM(-)

Arcane MageはOPではありません

Mageに対するQ&Aの中でのブルーコメント


What's going on with Arcane? Are we going to get a new rotation because we're perceived to be OP in PvP?

We would like to give you a new rotation mostly because Arcane Blast doesn't really work in PvE and because the PvP "rotation" seems to be: something -> something -> bored -> ARCANE BARRAGE!

On the OP issue, here is one of those times where people are calling for nerfs but we don't believe it's a problem. To everyone who thinks we knee jerk based on QQ posts, here is a case where that's not happening.



Q:Arcaneについては?PvPでOverPowerだから新しいローテーションにするとか?

A:Mageが新しいローテーションを使うようにしようと思ってる。
主にArcane BlastがPvEで役に立ってないからだね。
あとPvPでのローテーションが
なんかする>なんかする>暇だ>ARCANE BARRAGE!
になってるのも理由。

OPかって問題については今回もnerfしろって声が出てる。でもそうは思ってないんだ。
QQのポストに踊らされる馬鹿どもに我々が跪くと考える人へ、今回はそういうケースでないよ。




なんか強い>QQ>Nerf の流れに疲れただけなんじゃないかなと。
RetPalとArcaneMageの処理の順番逆だったら全く逆の結果だった
気もしないでもない。

しばらくMageは安泰の模様なり。
[ 2008/11/08 12:10 ] wow | TB(0) | CM(0)
コメントの投稿












管理者にだけ表示を許可する


